sóc un bitllet de 5 €uros

i sí, clar, clar que em molaria més ser de 50 ò de 100...
però bueno, almenys sóc un bitllet!
pitjor seria ser una moneda, no?
a veure, igual de les de 2 € encara, que ets la més heavy, o d'1, el típic €uret, vale, encara fas algo, però imagina't ser una moneda de 10 ò 20 cèntims...
ò de 5, que n'hi ha que sembla que ja ni les vegin...
és ben terrible, pobrets cèntims...
existint com existeixen, segons he sentit a dir, bitllets de fins a 500€, és vergonyós que hi hagi qui s'ha de conformar en ser una moneda, especialment de les de menys d'1€...
jo tinc bastants amics que són bitllets de 10 €, inclús algun col·lega de 20, i conec més d'un bitllet de 50 € amb qui m'he relacionat afablement en diverses ocasions... un dia fins i tot em va semblar veure'n passar un de 200 €, però ell no em va veure, i si ho va fer va dissimular i no em va ni saludar...
i al mateix temps he conegut monedes d'1 i 2 cèntims
pobres...
una tragèdia, sí...
les que em cauen molt bé són les de 50 cèntims, no sé perquè, però és així, tenim com una conexió especial o algo, i sempre conectem tan i tan bé i fem tan bones migues i amigues...
potser pel 5 aquest, no sé, sóc bastant dels numeròlegs, jo...
clar, com que sóc un bitllet de cinc €uros...
m'agrada ser un bitllet de 5 €
no sé per quant de temps podré seguir-ho essent
de moment ho accepto i en gaudeixo
sóc un bitllet de 5 € i existeixo

6 comentarios:

Assumpta dijo...

Jo sóc una moneda de cèntim però estic neta i lluent, brillo moltíssim i quan arribo a mans d'algú, sempre diuen "caram, quina moneda més maca, sembla nova" (i no saben que tinc molts anys, ja, el que passa és que sóc cuidadosa i molt polida) :-))

lia dijo...

jo tambe sòc un bitllet de 5 euros!

Uri dijo...

Ferralla! Proletariat explotat! deucèntims despespertem del malson! Unim-nos cinccèntims! Que de la unió en farem força per aixafar el porc capitalista que ens oprimeix i ens abusa!
Bitllets petits! Voler i no poder!! Mireu cap on aneu!
no és acàs millor viure en la solidaritat que en l'etern egoisme d'aquell qui te por a perdre el que té?
A las barricadarts!

Irene dijo...

Si, tens raó.
Els uncèntims i doscèntims són basura. A la hoguera!
A la gent se li cau uncèntim i diu, vah no el recullo, total, no val per res.
Ai pobres...
Jo no ho sé.
Depèn del dia és com que m'inflo i el meu valor puja. A lo borsa.
Sóc un bitllet per això, ho tinc clar. Avui seria així com un de 10. Aquest cap de setmana he sigut un de 5 i depèn com vagi la setmana puc arribar al 50. Venga!!! Subidón!
El dia que arribi a 500, et truco o què?

sànset i utnoa dijo...

Has oblidat les monedes de 10 i de 20 cèntims. Aquelles tan necessàries -i amb les que em sento identificat- per aconseguir un cafè o coprar tabac quan la màquina no té canvi!

P.S. Per cert, crec que els bitlletsd e 500 euros són una llegenda urbana...

*Sànset*

sànset i utnoa dijo...

No volia escriure per no trencar això del 5 (tenies 5 comentaris...)... espero que no et sàpiga greu!

Pensa que amb el vent que fa avui potser millor ser una moneda que un bitllet!

Per cert, ahir vaig trobar una moneda de 10 cèntims i la vaig replegar! 10 cèntims són 10 cèntims...

Utnoa