un a boston i l'altre al bolsón

és on són
els meus dos germans
l'isaac, el gran, recorrent la patagònia dret cap al sud, hacia la fin del mundo, i crec que ja fa uns dies que va passar per bolsón, pero ahí van amb el pol i la evita, cap al sud...
l'altre, l'abel, mon germà petit, per ací conegut com a abelunimbus, recorre la costa est de l'amèrica del nord, amb la laia, i deu ni dó quins llocs per veure, també, clar...
i flipar
mitja família a les amèriques, mola...
jo estic a tiana
mola també
també mola
diferent però sí
això és lo que ens agrada
ara no sé què volia dir...
ja m'he enrecordat d'oblidar-me'n, diantre!!

(quina paraula, eh, diantre...
fa dies que no sabia que la volia fer servir)

quin diantre!!
vones estones per tothom, sisplau!!!

7 comentarios:

Georgina Monné dijo...

ei, pau gasol!!
la patagonia, mola mola.
Potser la podré fer algun dia.
Apa-l'hi bones vacances, jo m'hen vaig a la terra de "don Quijote" uns quants dies.

Anónimo dijo...

Aquí n'hi ha una altra que aquesta tarda comença el viatge cap a les amèriques també, a la part canadenca! ;D

Viatjar és fantàstic, prò quedar-se a casa i saber gaudir-ne, també!

Somriures!

Assumpta dijo...

Oh! Diantre! Diuen que la Patagonia és preciosa.

Jo el més lluny que aniré és a Barcelona :-)

Però és molt bonica també, Barcelona, eh? ;-)

Jordi Casanovas dijo...

i jo que quan he vist Bolsón he pensat en el Bolsón Cerrado de La Comarca... frikades ves

Anónimo dijo...

Ara ho veig clar: estic completament out of place!

Abelunimbus dijo...

Frodo Bolson! A mi tambe m'ha vingut al cap, des de Boston. Diantre! Molt maca, certament.

Abelunimbus dijo...

Aqui encara dia 12 i alla ja dia 13. Que curioso...