no llegeixis cap instrucció

ni consultis amb el teu veterinari

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Jo sóc incapaç de fer servir un aparell sense llegir-ne les instruccions primer...

Jordi Casanovas dijo...

si ho hagués fet ara sabria que el meu video fa batuts de maduixa.

Assumpta dijo...

Que no llegeixi cap instrucció? De res? Però si el teu propi post és una instrucció :-))

Jajaja... llavors, això de que no consulti al meu veterinari representa que NO ho he llegit?

Anónimo dijo...

Estic d'acord, però encara no puc dir-ho, em falta un any...

Anónimo dijo...

Pero sempre hi ha alguna excepció, ja saps que en Tigris només viu perque fa uns mesos el seu veterinari, en Maristany, va aconseguir recuperar-lo d'un fall massiu renal gairebé mortal a causa d'una obstrucció per càlculs urinaris... Mai no pot haver normes absolutes al 100 per cent...