no tinc cer vell

8 comentarios:

Jordi Casanovas dijo...

ja deia jo que no podia ser que t'haguessis passat a la política.

lia dijo...

o pot..o potser si!! com mos agrae!

Assumpta dijo...

Al Departament de Misteris hi ha una sala plena de cervells en remull... en pots agafar un (suposant que el "potser si" no fos tal), però vigila amb els tentacles de les seves idees que et podrien atacar.
I les idees deixen cicatrius, eh?

Anónimo dijo...

jo diria que si que en tens, si no, no feries el viatge que estàs a punt de fer.

Anónimo dijo...

Jo sempre et trobo molt maco en els videos...
Bon viatge si no parlem :-)

TT

Irene dijo...

no has marxat ja , oi???
i si que tens cervell home, si no que?
estaries apanyat...!
potser petit, potser dormit, potser gandul, potser el que vulguis, però cervell, en tens.

marçal guasch dijo...

tranki, el tinc jo, el vaig pillar l'altre dia perquè havia de fer unes coses de les que ets expert i vaig dir calla tu, ara que està despistat li pillo i ja li tornaré dijous o divendres, però em vaig despistar i me'l vaig deixar a casa. Bueno, res, perdona, ja te'l pujo un dia d'aquests. El necesites urgent?

Abelunimbus dijo...

Jo no te l'he vist mai, ni el meu tampoc, vull dir que tampoc n'estic gens segur que realment en tinguem. La tita,per exemple, sí que te l'he vist i sí que sé que en tens. Com jo, que també me l'he vist i també sé que en tinc