gent del futur

9 comentarios:

Assumpta dijo...

Aqui el futur:

Parla la PRESIDENTA DE L'UNIVERS:

Vostè!!

Sí, sí, vostè...

Sí, home... vostè, el que ens envia el missatge!!

Ja ha pagat la seva taxa d'us d'aire potable??

Assumpta dijo...

Ostres... m'ha quedat pessimista... aissssss... en farè un altre...

Assumpta dijo...

Molt bona tarda des del Centre d'Internet per transmissió d'ones cerebrals.

Hem rebut el seu missatge, senyor "moi de tiana".

Ens alegrem que estigui "bé" o més abans "normal"

Nosaltres també estem bé. De fet una miqueta enfeinats amb els cursos de català per a marcians que començaran la setmana que ve.

Salutacions, home del passat!

moi de tiana dijo...

m'imagino que això significa que ja pots veure el vídeos, doncs...

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa dijo...

ei nano, que tal?
jo el vaig veure ahir i vaig quedar enganxada a ell... que vaig clicar damunt i vaig fer un tomb pel you tube, hauràs trovat algún que altre comentari. Ara que es para massa sovint i no es pot disfrutat del moi en tota la seva salseta, jeje.
Desitjo i espero que estiguis bé, de debó.
Una dolça abraçada.

Assumpta dijo...

Sí, clar... des del futur ja es pot veure tot bé :-))

(Si t'hi fixes, et vaig posar un comentari a la teva versió de Moon River tan aviat com això va decidir funcionar jeje)

proudemax dijo...

mmmmmmmmmmmmmoi!!! aviammmmmmmmmmmmm si al final vaig a vic i mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmus veimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!

muà!

Anónimo dijo...

Una existencialitat del tot arrebatadora... i jo et trobo molt maco :-) :-) :-)

Pet
ons

Mussol Miop dijo...

Moi, et vaig veure a Vic!! Estava allà, al final!! Crec que va anar prou bé, no?? EN fi, jo m'ho vaig passar molt bé al Mercat de música Viva! CUida't!