meus amores

ya no me escondo de querer

amo
con toda alegría

y el amor
que tanto me halla
y también me extravía
me retiene
y me empuja
a encontrarme
entre la gran compañía
que nos puede ofrecer
la solitaria osadía
de escuchar
tanta mierda sonar
e igualmente volver a confiar
en salir a buscar
la tremenda increíble brutal
valentía
que para amar
sabemos necesitar

y estimo
para esos tan buenos días
un largo plazo de amor que nos guía
y amando vivimos
por la vida más viva
que soñamos vivir
en momentos y ratos
en que aprendemos a estar en
el tiempo

nuestro dios
amor de estos días...

5 comentarios:

Assumpta dijo...

Ostres!!!

M'ha agradat molt!! M'agrada el ritme que té al llegir-ho :-)

És la lletra per una cançó??

moi de tiana dijo...

sí, com ho has sapigut...?
se nota, no?

Assumpta dijo...

És que tinc una gran capacitat deductiva, fruit de la meva quasi-mutació en Miss Marple produïda després d'haver llegit tots els llibres d'Agatha Christie i haver vist moltes de les pelis :-))

És molt xula!! .-)

Georgina Monné dijo...

estimar, estimar, estimar és el millor què hi ha, de diferents maneres, a persones, animals fins hi tot a coses, però al final tot és estimar, és un dels millors sentiments que tenim, potser ens l'hauriem d'escoltar més.

Moni dijo...

Sort, molta sort...