els autoconsells

quan vaig estar a Nampula l'estiu passat em vaig endur una llista d'autoconsells que m'havia estat escrivint durant els dies previs al viatge.

com que són autoconsells a mi em van anar molt bé, i encara ara de vegades m'ajuden, però clar, no sé si a una altra persona li poden fer gaire servei o no.

tot i així, per si de cas, he decidit compartir-los.
diu així:

1.- mirar on poses els peus
2.- respirar i ser-hi.
                       Observar
3.- prevenidos para cambio, cambio.
4.- controla els nivells d'exigència
5.- pensa amb el què estàs fent.
6.- Disfruta-ho!
7.- do it NOW
8.- recorda la REALITAT
9.- transmetre-ho (Comunicació!)

un cop allà, a part d'utilitzar aquests nou, me'n van venir 4 ò 5 més in situ, com a revelació normal del moment, i també me'ls vaig quedar.
diu:

- Calla!
(Vale, ara ja pots parlar, però poc, només una mica: digues el que calgui, el que hagis de dir i prou, i torna a mirar)
- dels dubtes: enriute'n!
- Calma, moi...
         Calma
- Confia en tu, en el que sents, en el que saps, en les teves intuïcions.
- si plou, dobla la intensitat (de tot!)
- jo ajudo, o aquest voldria que fos el meu objectiu: ajudar a aquest univers a funcionar millor, intentar-ho

No hay comentarios.: