algú en sap algo d'aquest home?

de qui?
per dir-li d'alguna manera, vull dir...
no sé
no, jo fa dies que no el veig
ni jo
ah doncs jo tampoc
pues a mi l'altre dia em va semblar veure'l passar, així com de lluny, però tampoc sé segur si era ell...
home, si fos ell l'hauries reconegut!
sí, creieu?
sí segur, si només t'ho va semblar és que no era ell
clar, l'hauries reconegut, inclús de lluny
bueno, si vosaltres ho dieu...
sí sí, segur
doncs jo si us dic la veritat no acabo de tenir-les totes
què vols dir?
pues això, que no sé si el tornarem a veure...
per què?
no ho sé, és com una sensació...
ah...
bueno, a veure...
de totes maneres, si algú en sap algo o algo que ho digui, de veritat
ah sí sí, si's plau...
i tant
no, no és que volguem preocupar-nos, però...
què?
no, que ja comença a fer massa que dura tot això... no?
sí, és veritat
el què?
no res res, tranqui, ja...
què?
no, res, això, que tranqui, que ja...
ja què?
no sé, que ja ho veurem, no?
si és que el veiem...
a qui?
xxt!
què?!
res res, que ja ho veurem
si és que el veiem, o no...
qui sap

en tot cas, a mi no m'heu vist...
a qui?
eh?
ah no, res res, ja...
què?
que sí, que res, que tranqui, que ja...
vale vale
pues vale tranqui
vale
fins ara doncs
vinga

3 comentarios:

ariadna guasch dijo...

ei, tu, el que tantes cares, curra't una cara més, així no et reconeixeran i no et podran pillar com si fossis un pobre cubo de rubik...

Uri dijo...

Era ell, a mi m'ho va semblar
encara que si no en vols parlar
casi que ho deiexem estar.
Pero ja saps que vivint on vivim
tot acaba sortint...
I bla bla, ble ble
bli, blo, blu.
-Blue?
Pos si, una mica.

moi de tiana dijo...

blue pero blue de blau, no?
no pas de triste...

me'l fai amb 2'29'', el cubo!!
em curro les cares que faci falta...