moon river

11 comentarios:

Assumpta dijo...

Ai, Moi... em sap molt de greu però això és queda estancat en el segon 10 i no hi ha manera que avanci... hauras de mirar d'arreglar-ho :-)

I mira que anava fent altres coses mentre esperava, però és que porto mitja hora jejeje

Fins i tot he mirat d'anar a la pàgina directament de YouTube i t'he deixat un post allí... però per enlloc avança :-))

Abraçades!!

Abelunimbus dijo...

Y ya era hora! A mi se mev reprueix bé, pas que se m'atura. Molt bona la filmació. Sóc tant bo filmant!

Jordi Casanovas dijo...

igual igual que l'Audrey Hepburn

Anónimo dijo...

Insuperable... insuperable...
memorablement insuperable...

Assumpta dijo...

Ostreeeeesssssssssssssssssss!! Tothom el pot veure menys jo??

Per què? per què sempre em passen A MI aquestes coses??!!

A mi no em passa del segon 7 !!!

I a sobre estic refredada :-(

lia dijo...

com se nota que esta gravat amb una camera que grava molt bé el so!!!;)

jordi cerdanya dijo...

Veig que està ben gravat, sobretot el so.

Deu ser fet amb la nova càmara dels "IUESEI", ja que l'altra es va espatllar precisament el so.

Endavant, i feu noves filmacions sonores

Mussol Miop dijo...

MOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Saps, Moon River diuen que és una cançó especial... que sàpigues que m'ha estat impossible esclafir a riure fins que m'ha sentat malament les croquetes de bacallà!!

Merci per robar-nos rialles, seria perfecte que hi hagués una plaga de lladregots com tu!

Mussol Miop dijo...

volia dir que m'ha estat impossible no esclafir a riure! XDDD petons!!

Anónimo dijo...

Oh, dream maker, you heart breaker,
wherever you're going I'm going your way.

Ta Tanti :-)

Assumpta dijo...

L'he pogut sentiiiir!! PER FI!!! :-))))

GENIAL
G E N I A L
G E N I A L

No, jo no trobo que l'hagis fet molt lenta.. a mi m'agrada així :-)