nothing to do


aquí aquest tema que ens va venir a veure cap allà al 2007.
aquest hivern passat el vem gravar, n'abelunimbus a la càmara,
i fins ara no m'he atrevit a penjar-lo.
clar, com que no sé cantar!
però vuenu, no sóc una abella jo, sóc un humà!!
si fos una abella, que quan neixen ja ho saben tot, tot el que arribaran a saber, vale, desisitiria, però m'han dit que com que sóc humà, si no paro de cantar i cantar al final en puc arribar a aprendre...
encara que em costi més que a algú que se li dóna bé, clar...
de moment vaig insistint

3 comentarios:

jordi cerdanya dijo...

Tranqui, tu el que has de fer, es anar insistint i n'abelunimbus també amb la càmara, al final d'aquí a uns anys (????) la cosa anirà millorant.

Potser fes-ho amb la bateria, que s'et dona millor (com a les abelles buscar flors)

Assumpta dijo...

Homeeeee tampoc està tan malament, eh?

Ja voldria jo ser capaç de tocar la guitarra una quarta part de com ho fas tú (és una pena molt gran que tinc, perquè és una cosa que sempre m'ha agradat i mai he aconseguit... bé... vull dir... fins ara no he aconseguit)

L'escenari, amb la caseta del gos al fons i l'última imatge, el mòbil penjat a l'arbre, queden força bé...

Però el que més m'ha agradat és la teva filosofia... si senyor!!!... som humans, què carai!! no tenim perquè saber fer-ho tot perfectament des d'un principi! necessitem un aprenentatge! insistir, insistir, insistir (bromes a part, d'això en prenc nota)

Abraçades!!

Abelunimbus dijo...

Molt bé, sobretot la gravació, molt bona fotografia i tal.